EUROPESE OMROEP | Kubo en het magische zwaard

Kubo en het magische zwaard

By Travis Knight

• Genre: Kinderen en familie
  • Release Date: 2019-02-21
  • Director: Travis Knight
  • Production Company: Focus Features
  • iTunes Price With OPENN:EUR 7.99
  • iTunes Rent Price:EUR 3.99
7.7/10
7.7

Van de gerenommeerde animatiestudio LAIKA (Coraline) komt dit originele epische avontuur met in de Engelse versie de stemmen van Charlize Theron en Matthew McConaghey. De slimme en goedhartige jonge verhalenverteller Kubo roept per ongeluk een wraakzuchtige geest uit zijn verleden op. Om zijn familie te redden moet hij het mysterie van zijn overleden vader, de beste samurai die ooit heeft geleefd, zien op te lossen. Tijdens zijn gevaarlijke zoektocht krijgt Kubo hulp van Monkey en Beetle. Bewapend met zijn shamisen – een magisch muzikaal instrument – moet Kubo strijden tegen goden en monsters, waaronder de vijandige Moon King en de boze tweelingzussen.

• By