EUROPESE OMROEP | Fifty Shades Darker

• iTunes Rent Price:EUR 3.99
6.1/10
6.1

Jamie Dornan en Dakota Johnson zijn terug als Christian Grey en Anastasia Steele in Fifty Shades Darker, gebaseerd op de bestseller Vijftig Tinten Donkerder. Christian Grey (Dornan) probeert Anastasia Steele (Johnson) over te halen terug te komen in zijn leven. Voordat Anastasia hem een nieuwe kans geeft, eist ze dat Christian verandert. Terwijl het tweetal aan het wederzijds vertrouwen werkt, duiken er duistere fguren uit Christians verleden op. Jack Hyde (Eric Johnson) en Elena Lincoln (Kim Basinger) zijn vastbesloten om hun droom van een toekomst samen wreed te verstoren.

• 👎🏽

By itunes96
    I couldn't watch it.. kept buffering. And there was a narrator that was annoying me. Paid for nothing
  • Love