EUROPESE OMROEP | Ghost in the Shell

• IMovie Rent Price:EUR 3.99
7.9/10
7.9

Scarlett Johansson schittert in het visueel prachtige Ghost in the Shell, een avontuur vol actie dat zich afspeelt in een toekomstige wereld waar mensen met technologie worden verbeterd. Nadat Major (Johansson) werd gered van een zekere dood, kreeg ze als eerste persoon ooit een kunstmatig lichaam dat speciaal gemaakt is om cybercrime te bestrijden. Tijdens een onderzoek naar een gevaarlijke crimineel komt Major tot een schokkende ontdekking: de organisatie die haar heeft gebouwd, loog over haar verleden in een poging haar te beheersen. Ze weet niet wie ze kan vertrouwen en dus zal Major er alles aan moeten doen om haar mysterieuze verleden te kunnen ontrafelen. Alleen zo kan ze haar ware identiteit achterhalen en wraak nemen op haar scheppers.

• Koester deze film!

By Koek3nbakk3r
    Geweldige filmadaptatie van de manga!! Zeer positief verrast over artstyle, karakters en verhaal. Loopt niet synchroon met de manga uit de jaren '90, maar het idee van een menselijke geest in een cyberlichaam is wat mij betreft zeer succesvol overgenomen en uitgewerkt in een visueel spektakel dat de eerdere versie(s) eer aan doet. Als de manga's je niets zeggen komt deze film wellicht wat rauw op je dak vallen.
  • Beter dan verwacht

By stallieman
    Beter dan verwacht, na alle minder positieve recensies.
  • Fantastische film

By CalmCruiser
    Kijken kijken kijken.
  • Ghost in the shell

By intendo fluide
    Super saaie sf film, voorspelbaar en dom geweld. Waste of money.
  • Mooi, onverwacht en in stijl

By Mr Griesdoorn
    Doet het genre eer aan! Mooi doordacht en goed in elkaar gezette film, zowel voor de gamers als niet gamers.
  • Fvghrvtrfryf

By rxyy iyothhy