EUROPESE OMROEP | Boarding School

6.3/10
6.3
From 136 Ratings

In deze verontrustende horror film volgen we Jacob, een schuchtere jongen van 12 die wordt geplaagd door nachtmerries van zijn overleden oma, die hem dwingt dingen tegen zijn zin te doen. Zijn neurotische moeder en stiefvader sturen hem naar een kostschool voor ‘bijzondere kinderen’. Jacob heeft een zeer koel, calculerend brein en dat komt hem goed van pas op deze kostschool uit de hel. Alle kinderen hebben een bepaalde afwijking, maar Jacob ontdekt dat er met de leraren ook veel mis is. Wanneer het eerste dodelijke slachtoffer wordt gevonden zijn er verdachten te over. Maar daar blijft het niet bij, het dodental stijgt en Jacob merkt dat er meer dan één dader is. In een ongekend bloedige ontknoping ontdekt hij een gruwelijk geheim dat hem dwingt zelf de jongste -en beste- moordenaar van allemaal worden.

EUROPESE OMROEP | Boarding School EUROPESE OMROEP | Boarding School EUROPESE OMROEP | Boarding School EUROPESE OMROEP | Boarding School EUROPESE OMROEP | Boarding School