EUROPESE OMROEP | Le Mans '66

• IMovie&OPENN Price:EUR 13.99
7.9/10
7.9

Academy Award® Winnaars Matt Damon en Christian Bale schitteren in LE MANS ’66, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de visionaire Amerikaanse auto-ontwerper Carroll Shelby (Damon) en de onverschrokken Britse bestuurder Ken Miles (Bale), die samen een revolutionaire raceauto voor Ford Motor Company bouwen om te wedijveren met Enzo Ferrari’s racewagens tijdens de 24 uur van Le Mans in 1966.

• Bit long

By Severus Snaip
    I liked the cinematography and acting by Damon. Overall it dragged its feet a bit and the Ferrari side could be getting a bit more screen time Loved the soundtrack
  • Masterpiece

By A1 Bond
    The people, the cars, the life.. deze film kenmerkt dat geloof en een visie tot grote dingen in staat zijn. Een mooi belichte kant door de ogen van deze mensen en een ode aan historie.