EUROPESE OMROEP | I Still Know What You Did Last Summer

5.2/10
5.2
From 757 Ratings

In dit spannende vervolg op I Know What You Did Last Summer kan Julie James (Jennifer Love Hewitt) de vreselijke gebeurtenissen van vorig jaar maar niet vergeten. Het verleden blijft haar achtervolgen en ze lijdt aan zorgelijke hallucinaties, haalt slechte cijfers en haar relatie met haar vriendje Ray (Freddie Prinze, Jr.) valt uit elkaar. Maar het leven lijkt haar opnieuw toe te lachen als haar kamergenote aan de universiteit, Karla (Brandy), Julie, haar vriendje Tyrell (Mekhi Phifer) en klasgenoot Will (Matthew Settle) uitnodigt voor een volledig betaalde reis naar de Bahama's. Maar als de romantische vakantie wordt bedreigd door een woeste orkaan en de terugkeer van de wraakzuchtige visser, lijkt Julies toekomst van net zo'n korte duur te zijn als haar ontsnapping aan het verleden.